Viatjar és un fet que hauria d'estar a l'abast de tothom. Viatjar t'enriqueix cultural i personalment. Avui dia, es podria dir, és un luxe. És per això que obro aquest blog per poder compartir amb tothom les meves experiències com a viatger, i fer-les arribar a totes les persones que hàgin o no visitat els racons més meravellosos del món.
Espero, amics lectors, poder compartir amb vosaltres bones reflexions i que vosaltres pogueu aportar encara millors.
Benvinguts!