A continuació
vull fer referència a uns dels racons que em semblen més fantàstics de la meva
ciutat, per la seva bellesa natural i sobretot per la tranquil·litat que allà
es respira.
Des de ben petit
he estat acostumat a fer grans passejades en família. Acostumàvem a caminar i
caminar fins arribar al Llac Petit; un espai natural que es troba al nord de
Terrassa, gairebé a les afores de la ciutat.
Per tant, puc dir
que és un espai pròxim a la ciutat pel que es pot anar, sense cap problema, a
peu gaudint dels camins de vegetació que l’envolten. Pels camins hi ha molta gent amb la que comparteixes l'excursió: ciclistes, caminants, etc,
Crec que és un
bon espai per gaudir de temps en família ja que està completament exempt de
tràfic, i té espais per descansar sota les ombres dels abundants arbres que el
caracteritzen.
Al Llac Petit,
doncs, es pot observar la part del pantà. Té un petit mur que et permet passar
per sobre, just bordejant l’aigua. Des d’allà hi ha unes vistes genials.
(Vista general del Llac Petit - Terrassa)
A més, la part de
bosc té molta ombra, tot i que el terra és una mica rocós i alhora de seure és
una mica incòmode.
(Zona de descans del LLac Petit)
A més, hi ha una
font on tota les persones van a parar per omplir les ampolles, ja que l’aigua
d’allà és boníssima. És aigua que baixa directament de la muntanya, i és molt
fresca.
Convido a tots
els terrassencs i no terrassencs a què, si no ho han fet fins ara, vagin a
passar encara que sigui un matí al Llac Petit i puguin comprovar per sí
mateixos les impressions d’aquest espai natural tan especial.


No hay comentarios:
Publicar un comentario