domingo, 21 de abril de 2013

Benvinguda a tothom

Viatjar és un fet que hauria d'estar a l'abast de tothom. Viatjar t'enriqueix cultural i personalment. Avui dia, es podria dir, és un luxe. És per això que obro aquest blog per poder compartir amb tothom les meves experiències com a viatger, i fer-les arribar a totes les persones que hàgin o no visitat els racons més meravellosos del món.
Espero, amics lectors, poder compartir amb vosaltres bones reflexions i que vosaltres pogueu aportar encara millors.

Benvinguts!

1 comentario:

  1. Hola,

    M'ha sorprès molt tot els que has explicat, perquè molts llocs dels citats no n'havia sentit a parlar o per les desil·lusions que t'has endut d'altres que potser són més sentides per la població.

    Segons el meu punt de vista les explicacions que has donat i la bona idea que has tingut de penjar vídeos per explicar millor i per fer-te entendre millor les teves visites,etc. Són molt bones idees.

    Per tot el dit anteriorment més el que has explicat m'han fet entrar moltes ganes de fer un viatge assemblant.

    María José Sillero

    ResponderEliminar