martes, 21 de mayo de 2013

Destí: Les Illes Gregues. Un viatge inolvidable!

Primerament us deixo un audio per a entendre les motivacions i anècdotes que m'han portat a fer aquest apartat:




L’itinerari que a continuació s’explica és un viatge que vaig fer al Setembre del 2011 i es tracta d’un creuer per les Illes Gregues, Croàcia i Itàlia.



El vaixell es deia Zenith i l’itinerari que seguiríem durant els 8 dies posteriors rebia el nom de Rondó Veneciano.


El primer dia va ser el 26 de setembre, que era dilluns. Des de Barcelona vam haver d’agafar un avió fins Atenes, que era el lloc d’origen del creuer. A l’arribar a l’aeroport d’Atenes ens esperaven uns autocars per portar-nos a l’Acròpolis; una excursió contractada per realitzar-la abans d’embarcar. Cap a les nou del vespre els autocars ens van deixar al port on ens esperava el Zenith, que va sortir cap a les 23.00 hores cap al següent destí: Mykonos.
El dia 27, dimarts, vam arribar a Mykonos pel matí. Després d’esmorzar vam baixar del Zenith i vam recórrer durant tot el matí el poble. Va ser preciós. Tots els carrers eren de pedra, les cases blanques amb els marcs de les finestres i les baranes dels balcons blaus. Em va encantar.
A l’endemà vam visitar Santorini, un poble espectacular. El seu port és molt petit pel que el Zenith va haver d’atracar al mig del mar i una petita barca ens venia a buscar per acompanyar-nos a port. Allà havíem d’agafar un telefèric per poder pujar al poble de Fira; la capital. Hi Havia gent que pujava en ase. La meva parella i jo vam decidir, per recomanacions de l’agència de viatges, anar a visitar Oia; un poble que es trobava a uns 40 Km de Fira. Va ser increïble. Les vistes que hi ha des d’allà dalt són impressionants. Des d'adalt del poble es pot observar totes els cases que el composen, amb les cúpules i sostres blaus en contrast amb el blanc de les parets, les vistes al mar que envolta tot, etc. Impresionant!




El dia 29 el Zenith ens va deixar a Corfú on vam visitar el centre de la ciutat i poca cosa més. Em va desilusionar una mica, ja que espera que fos més bonic. Tot i així, el dia 30 vam arribar a Katakolon on vam poder veure les ruïnes d’Olimpia i allà no vaig gaudir tampoc molt donat que m’esperava més. Al dia següent, dia 1, vam visitar Dubrovnik. A l’arribar a port vam haver de passar la duana i fer canvi de moneda. Dubrovnik em va sorprendre. Vam visitar la ciutat emmurallada que realment era preciosa.
Per últim, el dia 2 vam arribar a Itàlia on vam visitar Venècia. El passeig a gòndola em va agradar molt, tot i que el seu preu és molt elevat. Finalment, cap a les 20.00 hores vam pujar al Zenith que sortia direcció a Ravenna, on el dia 3 vam desembarcar per agafar el vol amb destí Barcelona.
Va ser increïble. Mai havia fet un creuer i recomano a tothom que ho faci. Les vistes des del vaixell són precioses.

Aquí us deixo un vídeo, a mode de resum, perquè pogueu tenir informació més extensa sobre el viatge. Val la pena conèixer-ho! 



6 comentarios:

  1. Hola!
    El viatge per les Illes Gregues va tenir que ser preciós. Has especificat molt l'itinerari i les imatges que has escollit són perfectes. Si et sóc sincera fa temps que m'agradaria anar a Grècia. I aquest paisatge tal com tu dius amb les casetes blanques amb els marcs de les finestres i les baranes blaves, a la vora del mar.. aquesta pau i tranquil·litat que deu transmetre aquell lloc i paisatge deu ser increïble. Altre lloc que pot transmetre aquesta sensació i pot ser t'agradi és Venècia, no t'agradaria pas anar-hi? Jo ni m'ho pensaria!
    Salutacions!

    ResponderEliminar
  2. Hola!
    Estic d'acord amb tu, yo tambe he estat al zenit i e fet aquest creuer del que parles, apart de les vistes des del vaixell tambe es d'agrair la cualitat amb la que et tracten el personal del vaixell mentre estas de creuer, es una experiencia inolvidable. Jo tambe us ho recomano!
    Salutacions a tothom i bon blog Emilio!
    Adew!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola som una parella amb dos nens de 11 i 9 anys i lanostre pregunta és si fer un creuer que cada dia canvia de ciutat (mati marxar del vaixell com a molt tard a les 12 i tornar a les 18. o fer ne un que són també set nits pero dues estas al mateix lloc i no has correr (myconos) i tens tot un dia de vaixell viatjant sense sortir. és fer més vida al vaixell i potser els nens disfrutar mes. però ens podem agobiar?... amb experiencia que farieu.

      Eliminar
  3. Hola Emilio!
    Mirant i remirant blogs, per fi l'he trobat!! Les illes gregues... viatge sommiat...i tant... sempre m'ha agradat el poguer-hi anar a Grècia i visitar aquets poblets amb les característiques tant rellevants de les cases, parets blanques i el seu contrast amb les teulades i el mar blau.
    M'ha agradat el teu blog en concrt aquest entrada a més de fer-me recordar el "meu viatge sommiat" jejeje.
    Les teves explicacions i detalls sobre l'itinerari ,com per exemple, la dificultat del Zenith d'atracar al port de Santorini tant petit i us van traslladar amb barca... I això de pujar en ase el poble de Fira, tinc uns amics que ho van fer així.
    Bones fotografies trambé... en fi, jo de moment continuaré comtemplant el meu quadre de les casetes blanques i els seu contrast blau del mar!!
    Salutacions!
    Ana.

    ResponderEliminar
  4. Hola Emilio, dels bloc que he estat mirant, el teu és el que m'ha resultat més interessant, fa temps que m'agradaria de fer un creuer i al veure al bloc les imatges i vídeo sobre ell m'ha encantat.
    Tant el meu marit i jo fa temps que ho venim planificant i estalviant per poder anar, se m'han posat les dents llarg de veure el vídeo, sobretot de Venècia, d'aquests passeig en góndola "diuen de la ciutat de l'amor" no sé si és cert.
    El millor d'aquests creuers és que en ser tot guiat no t'has de preocupar a pensar on anem demà? On mengem? veus diferent llocs i no has de buscar ni on dormir.
    És la il•lusió que tinc ara espero aviat poder fer-ho.
    M'ha agradat veure les imatges i vídeo que has posat m'ha acabat de convèncer, el meu pròxim viatge serà a les Illes Gregues.
    Salutacions Emilio,

    ResponderEliminar
  5. Hola,

    M'ha sorprès molt tot els que has explicat, perquè molts llocs dels citats no n'havia sentit a parlar o per les desil·lusions que t'has endut d'altres que potser són més sentides per la població.

    Segons el meu punt de vista les explicacions que has donat i la bona idea que has tingut de penjar vídeos per explicar millor i per fer-te entendre millor les teves visites,etc. Són molt bones idees.

    Per tot el dit anteriorment més el que has explicat m'han fet entrar moltes ganes de fer un viatge assemblant.

    María José Sillero

    ResponderEliminar